Zakup wyposażenia na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia w Łącku
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego
W dniu 29.12.2023 r. Gmina Łącko zakończyła realizację zadania pn. „Zakup wyposażenia na potrzeby Szkoły Muzycznej I stopnia w Łącku” w ramach PROGRAMU RZĄDOWEGO Infrastruktura szkolnictwa artystycznego ze środków pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.
Celem zadania było wyposażenie Szkoły Muzycznej I stopnia w Łącku w podstawowe wyposażenie sal dydaktycznych oraz sprzęt wspomagający rozwój programów nauczania, rozszerzenie i uatrakcyjnienie oferty edukacyjnej oraz wdrażanie nowoczesnych technologii.
Dzięki realizacji zadania zakupiono:
- sprzęt komputerowy z oprogramowaniem (laptop i komputer stacjonarny),
- meble (stoliki, stół konferencyjny, krzesła konferencyjne, regały, biurko gabinetowe, biurka i krzesła dla nauczycieli, pulpity i tablice nutowe),
- wyposażenie multimedialne – monitory interaktywne,
- urządzenia wielofunkcyjne,
- wyposażenie nagłośnieniowe.
Termin realizacji zadania: 17.07.2023 r. – 29.12.2023 r.
Koszt całkowity zadania: 108 189,97 zł, w tym:
- wysokość dofinansowania: 80 000,00 zł, wkład własny budżetu Gminy Łącko: 28 189,97 zł