Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
na dostawę o szacunkowej wartości
nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych:
Stowarzyszenie "Dolina Dunajca"
z siedzibą 33-390 Łącko 498
zaprasza Wykonawców posiadających doświadczenie i potencjał do składania ofert na zadanie pn:
Zakup mikrobusu 9-osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego
Uproszczoną specyfikację istotnych warunków zamówienia publicznego można uzyskać w siedzibie Zamawiającego. Osobami upoważnionymi do kontaktu z Oferentami są:
1. do spraw merytorycznych: Teresa Korniak tel. 18/447-95-74, 502-293-630
2. do spraw proceduralnych: Krzysztof Ligęza tel. 507-023-816
codziennie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 9.00 do 14.00.
Odpłatność za specyfikację istotnych warunków zamówienia publicznego wraz z załącznikami – nie będzie pobierana z uwagi na znikomy koszt jej przygotowania. Odpłatność z tytułu kosztów powielenia i przesłania wersji papierowej - 30,00 złotych.
Opis przedmiotu zamówienia:
A. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego busa 9-cio miejscowego, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych. Dostarczany bus powinien posiadać komplet dokumentów do rejestracji (karta pojazdu, świadectwo homologacji). Ponadto konieczne jest przedstawienie homologacji cząstkowych na wykonane prace oraz aktualny certyfikat systemu ISO obejmujący zakres zabudowy i modyfikacji busa.
B. Warunki gwarancji:
-minimum 2 lata gwarancji na podzespoły mechaniczne
-minimum 3 lata gwarancji na powłokę lakieru
-minimum 12 lat na brak korozji perforacyjnej od wewnątrz na zewnątrz
C. Szczegółowy opis techniczny samochodu i minimalnego wyposażenia:
-fabrycznie nowy, rok produkcji 2013
-samochód 9-cio miejscowy
-moc silnika min. 115 KM
-pojemność 1800 - 2000 cm3
-rodzaj paliwa olej napędowy
-norma emisji spalin EURO 5
-samochód musi posiadać: miejsce do przewozu osób niepełnosprawnych na wózku zamiast środkowego fotela w trzecim rzędzie siedzeń, pasy mocujące wózek, biodrowy pas bezpieczeństwa z atestem,
-uchwyt wspomagający wsiadanie zamontowany w drzwiach przesuwnych,
-platforma najazdowa,
-systemy ABS, ASR,
-elektryczne szyby w części kierowcy,
-przyćmione szyby w części pasażerskiej,
-klimatyzacja rozbudowana na część pasażerską, dodatkowe ogrzewanie części pasażerskiej,
-siedzenia trzeciego rzędu do szybkiego montażu,
-immobilizer,
-lakier srebrny
-centralny zamek,
-podwójne siedzenie obok kierowcy,
-radio z CD z czterem głośnikami,
-przeszklone drzwi tylne 2-skrzydłowe
-pełnowymiarowe koło zapasowe.
Wadium nie jest wymagane.
Kryteria wyboru ofert: cena - 100% ,
Oferty należy składać w siedzibie Stowarzyszenia "Dolina Dunajca" 33-390 Łącko 498 do dnia 17 grudnia 2013 roku, do godziny 14,00.
Otwarcie ofert w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć nastąpi w siedzibie Stowarzyszenia "Dolina Dunajca" 33-390 Łącko 498 w dniu 17 grudnia 2013 roku, o godzinie 14.15.
Termin związania ofertą : 30 dni od daty otwarcia ofert.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uczestniczyć mogą Oferenci spełniający wymogi :
- określone w art. 22, ust. 1 - prawa zamówień publicznych,
- nie podlegają wykluczeniu zgodnie z dyspozycjami art. 24, ust 1 i 2 – prawa zamówień publicznych,
- specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie przedłożenia:
- aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą Wykonawca może dołączyć do oferty aktualny wydruk z CEIDG prowadzonej przez Ministerstwo Gospodarki. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki.
- oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wg zasady: spełnia - nie spełnia
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie przedłożenia:
- Doświadczenia w zakresie realizacji tożsamych zadań (dostaw samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych) wykonanych w latach 2010/2011/2012 (wg załączonego wzoru). Za dostawę tożsamą Zamawiający uzna taką dostawę, której wartość wynosiła co najmniej 80.000 zł.
- Kserokopii dokumentów potwierdzających, że realizacja tożsamych zadań została wykonana należycie (referencje, protokoły bezusterkowego odbioru, ewentualnie kopie faktur wraz z dokumentami potwierdzającymi ich zapłacenie). Zamawiający wymaga przedstawienia 1 egz. w/w dokumentów by uznać, że Wykonawca spełnia wymagania.
Wg zasady: spełnia - nie spełnia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie przedłożenia:
- oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wg zasady: spełnia - nie spełnia
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie przedłożenia:
- oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wg zasady: spełnia - nie spełnia
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie przedłożenia:
- oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wg zasady: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
- III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE
DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM
WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty:
- referencje i inne dokumenty z których wynika, że Wykonawca wykonał usługi wykazane w ofercie należycie
- Dokument potwierdzający spełnianie wymagań Zamawiającego określonych w p. 2.2 siwz (Zamawiający wymaga by wykonawca szczegółowo opisał ofertowany pojazd - zgodnie z opisem zawartym w p. 2.2)
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy,
- w przypadku Oferentów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,
Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 9.12.2013 r. pod nr 507612-2013
Zamawiający zamieści specyfikację istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej Urzędu Gminy Łącko www.lacko.pl
Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Nie dotyczy
Informację o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
Informację o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Nie dotyczy
Załącznik: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Wywieszono : 9 grudnia 2013 roku.
Zdjęto : _____ grudnia 2013 roku.